2012-10-03

KAIKUA ESTROPEZUKA


HITZA: KAIKU  

- Bildu duzu esnea kaikuan?
- Bai, baina, ukuiluan hotz egiten du eta esne gehiago jeitzi baino lehen kaikuaren bila noa logelara.
- Hotza?  Kaikuko arraunlarien gisa mugituko bazenu gorputza... ez zenuke hotzik pasako!
- Ah! Portzierto! Esnea erosi dut!
- Esnea?
- Bai... zalantza izan dut, baina, azkenean Kaiku aukeratu dut.
- Kaiku? Zu bai kaikua galanta! Baserria behiez beteta dugu eta zu dendara joan behar esnea erostera!

Elkarrizketan ari direnei aurpegia jartzen saiatu naiz eta galdera bat otu zait: existitzen al dira emakume kaikuak?

  
AFORISMOA: Gor-mutua izan daiteke euskaldun? 

Hitza hitzari kateatzen zaionean, ezpainak keinu lizunak egiten ditu. Ezpain biluziak, janzteko oihal bila hasten denean, xuxurla zipriztinduetan galtzen du burua. Xuxurla zipriztinduek aterkipean aurkitzen dute eguzkia, batez ere belarrian zintzilik bi hatz korapilatzen zaizkienean.

Hatzak euskaraz ari dira, xuxurlak euskaraz busti dira eta ezpain biluziak euskaraz jositako oihalek estali dituzte. Baina... ikasi genuen keinu lizunak euskaraz egiten?


HAIKUA

Gaur ohartu naiz:
begirik gabe nabil
estropezuka




No hay comentarios:

Publicar un comentario