2013-05-06

BERGUENTZA





Ea mugikorrerako bateriarik ba al dudan galdetu dit. Berea etxean ahaztu duela eta dei baten zain dagoela eta... Barre egin du eta harritu egin da eta pentsatu du "beste Iratikeria bat". Aurpegian antzeman diot Lubori "beste Iratikeria bat". Eta harritu ez, baina, nik ere barre egin dut. Gustura, gainera! ¿Qué no tienes móvil? (bulgariarra da Lubo, ez daki euskaraz; ari natzaio pixka bat irakasten, euskal hitzak bulgaro hitzen truke, ez pentsa, merkea da salerosketa eta biok ateratzen gara irabazten, ez dago krisirik). Eta nik ezetz.
-  ¿Y si tienes una emergencia? 
-  Eta nik: larrialdi bat? Abentura ere polita da, Kalean ondoan doanari laguntza eskatzea. 
- ¿Y no te da vergüenza? 
- Eta  nik: lotsa? Zergatik lotsa? Mugikorrik ez dudala esateak lotsa? Nik neure heldutasunean egindako hautua da. Lotsa? Zergatik lotsa? Zuri zergatik emango lizuke lotsa?
- Imagínate que le pido a una chica el número de teléfono.
- Eta nik: eta? Deitu etxera!

Barre egin du. Eta lotsatu egin da. Berguentza. Ez diodana ulertu da lotsa nork pasatuko lukeen, neskak edo mutilak; mugikorra ez duenak edo duenak.


No hay comentarios:

Publicar un comentario