2014-06-16

Hi ta ni

Txindokira bidean hi eta ni_2014-6-15
- Ta hi zein haiz?

- Ni?

- Bai, hi! Ñoño irribarre horrekin... ematen din... ematen din... hotzez-minez-beldurrez hagola...

- Hotzez ni? Eguzkia bazatorrek eta pozik nagok...

- Ez hunan minik hartuko?

- Mina? Min-gozo-plazerezkoa izatekotan. Gainotan ezin minik sentitu...

- Ez haiz ba nire beldur izango?

- Ni beldur? Non nabari duk ba?

- Irribarrean, eta belaunetan, gerria ere ez dun oso lasai jarria hanka-zangoen gainean, eta ileak... tentetzen hasiak dauzkan... Ez haiz ba nire beldur izango? Etorri hadi hona eta egin iezadan laztan. Ni hotzez nagon eta!

- Hi polita, irribarrea nirea duk, belaunak eta gerria nik neurera itsatsiak eta ileak... ileak... zer nahi duk ba egitea hezetasun honekin, zer nahi duk ba ile zapookin egitea!

- Bai, bai, baina etorri hadi niregana, hotzez nagon eta!

- Itxaron ezak! Lehenengo argazkia aterako diagu eta gero-gerokoak. Geldi egoten bahaiz laztan egingo diat, lehentxo bezala korrika hasten bahaiz hor konpon! Baina, ez diagu fundamentua egingo argazkilaria mugitzen ez baduk...




No hay comentarios:

Publicar un comentario