2015-08-28

URA POESIA EGARRI

Lanjaronen (Alpujarrak-Granada) 2015-8-2

Poesia edaten saiatu naiz udan. Ez pentsa, kontua ez da batere erraza. Kontua ez da: bat lepoa bihurritu, bi ileak gobernatu, hiru ahoa zabaldu, lau mingaina kontrolatzen saiatu, bost datorren hori ahoratu eta sei eztarria txirrista bihurtu. Kontua ez da hustu, ase eta betetzea. Kontua ez da hartzea eta gero berriro hartzea. Gakoa emateko momentua ongi aukeratzean dago. Begiak iturriari eman. Ezinbestekoa da begiak iturriari ematea gero lepoa bihurritu, ileak gobernatu, ahoa zabaldu, mingaina kontrolatzen saiatu, datorren hori ahoratu eta eztarria txirrista bihurtu nahi bada. 

Poesia edaten saiatu naiz udan. Egia da betidanik izan dela ura baliabide poetiko literarioa. Baina, ez nuen ezagutzen, nik ez nuen ezagutzen Ura poeta. Ezinbestekoa da begiak iturriari noiz eman ongi aukeratzea. Orduan bakarrik lortuko baituzu urarekin batera poesia edatea. 


No hay comentarios:

Publicar un comentario