2017-02-11

Itaka_Satarka-Bordari 2016 lehiaketak_2017-1-21

2016-12-10_Saria jaso ondoren Elederri bularra ematen_Hondarribi

Aspaldiko ezagunak dira Satarka eta Bordari lehiaketak. Gaztetxotan buelta bat baino gehiago egin genituen Hondarribiara saria jasotzera. 18 urtez gorakoen mailan 18 urte bete berritan irabazi nuen saria ere ez dut ahazteko. Orduko hartan hilekoari idatzi nion besteak beste. Aurten Elederri, hileko haragiztatu eder honi.   Lehiaketetan aspaldian parte hartu gabea, Eleder jaio bezperatan sentitu nuen egun horietako bizipenak poesia bihurtzeko gogoa. Hala sortu nuen "Eleder aurreko (E.A.) zortzi egunak" poema sorta. Izan ere, kristorik ez dugunok seme-alabak asmatzen ditugu... ideia horri tiraka sortutakoa da.

...
Kristorik ez dugunok seme-alabak asmatzen ditugu gure egutegi propioan.
Kolore gorriko egunentzat ez dago tokirik,
bestelako egunentzat ere ez.
Dena da zu.
Eta zu.
...

Lana lehiaketara bidaltzea erabaki nuen. Lanak aurkezteko epea urriaren 28an bukatzen zen, Eleder urriaren 28an jaio zen; imajina ditzakezue ibilerak. 2. saria jasotzen izan ginen abenduaren 10ean Hondarribin nire kristo Eleder eta ni. Zoragarria izan zen. 


Saria jasotzen euskara teknikariaren eskutik

Lagun asko izan nituen Hondarribin sarikide Iñigo, MariJoxe... Nafarroako ikasle gaztetxoak ere bai. Eurekin irratsaioa osatu genuen urtarrilaren 21ean. Zorionak saritu guztiei, parte hartzaileei eta hogeita hamairugarrenez sariketa hau posible egin duten antolatzaileei. Honatx irratsaioa (ezkaratzetik atalean Itxaro Mendizabal aritu zen bikain estrainekoz) entzungai:


Saritu, epaimahai eta antolatzaileak_Hondarribi_2016-12-10


No hay comentarios:

Publicar un comentario