2017-03-12

URTE ASKOTARAKO, AITONA!

Eleder eta Joxe
Kaixo, aitona!

Amatxok aste honetan kontatu dit 65 urte betetzen dituzula gaur. Hori zenbat da? Asko ala gutxi? Zenbat urterekin zuritzen da bizarra? Nik ez dut nahi bizarra ateratzea; osabak ematen du trikuak dituela masailetan eta nik amari muxu leun-leunak eman nahi dizkiot. Aitona zuk zenbat muxu ematen dizkiozu amatxori? Nik asko-infinitu; batzuetan bukatuko zaizkidan beldur izaten naiz. Emango dizkidazu batzuk nireak bukatuz gero gehiago edukitzeko?

Amatxok kontatu dit munduan ez dagoela zurea bezalako bihotza duen pertsonarik, munduko aitonarik onena dudala eta asko-asko-infinitu maite nauzula; munduko txoko guztietako lagunak dituzula eta mundua zure baitan bizi dela. Zure baitan zer da? Zure poltsikoan? Ni ere bizi naiteke zure poltsikoan?

Aitona noiz egingo dut zurekin lo? Amonari esan toki txiki bat egiteko niri. Gauean gosetzen banaiz, amonak emango dit esnea? Amatxok zurrunga handiak egiten ditu eta esnatu egiten nau. Nik nahiago dut zurekin lo egin; zuk ez duzu zurrungarik egiten, ezta?

Oso pozik nago! Pultsera bat egin dizu amatxok eta esan dit bi urte barru berdin-berdina egingo didala niri eta horrela elkarri eskutik helduta egongo garela beti.

Nola esaten da? Zorionak? Asko-asko maite zaitut; asko baino gehiago. Zure zorion, Eleder.


           

No hay comentarios:

Publicar un comentario