2017-12-27

ZORIONAK, AMAMAMA!

Eleder eta Irati jolasean; zertan bestela!
- Zorionak, ama!
- Eskerrik asko, txiki!
- Urte askotarako, ama!
- Eskerrik asko, txiki!
- Zenbat urtetarako, ama?
- Ni zurekin biziko naiz.
- Zu jaio zinenean non nengoen ni?
- Nirekin batera jaio zinen zu ere.
- Hori ezinezkoa da.
- Nondik begiratzen zaion!
- Zure betaurrekoak bereziak dira?
- Nahi dituzu?
- Zorabiatu egingo naiz.
- Bizitzan tarteka zorabiatzen jakin behar da.
- Ni zurekin batera jaio nintzela sinesteko?
- Eta denbora ulertzeko.
- Ama, zer da denbora? Goiz bat zurekin edo goiz bat zu gabe?
- Denbora da elkarrizketa hauxe.
- Zu ez zaudenean ere hitz egiten dut zurekin.
- Horixe esan nahi nizun.
- Ez didazu hori esan.
- Halako zerbait.
- Ama, titi pixka bat gehiago?
- Hartu lasai!
- Zorionak, ama! Topa zure alde!
- Zu ere jaio zinen.
- Sorgin hutsa zara, ama!
- Betaurrekoduna.
- Utziko dizkidazu?
- Zorabiatu egingo zara.
- Eta zer?


No hay comentarios:

Publicar un comentario