2009-06-24

ARABA: BIZI, ZAINDU, MAITA!



Igande goizean La Lezen egon nintzen. Aizkorri eta Altzaniako mendikateen babesean dagoen leize ikusgarria da La Leze, toki majikoa, lasaia, gehiegi nekatu gabe, erreka izkina baten ondoan igande goiza igaro nahi duenarentzat aproposa. Eskalatzea gustuko duenak ere pareta ederrak ditu gora eta behera ibiltzeko, harrituta gelditu nintzen eskalatzen zenbat jende zebilen ikusita.

Nik ere gora egin nahi izan nuen, baina, pareta baino lurra zapalduz. Mendi ttonttorren bat muxukatu nahi genuela eta Olanoko gaineraino joan ginen. Galbiderik ez du eta gaina polita da. Ordubete inguruko igoera nekatzeko adinakoa ez, eta begiek jomuga hartutako punturaino egin genuen aurrera. Joanean-joanean nora iritsiko eta Albarrain gainera. Gipuzkoak, Nafarroak eta Arabak elkarri muxu ematen dioten puntura. Ez dakit, hantxe erdian sentitu nintzen. Zerbaiten erdian.

Goiz pasa ederra egin genuen, eta nola ez, beti bezala burua martxan dabilkigunez, han ere izan nuen ideia bat edo beste. Blogari zabaldu diot atal berri bat: MENDIA. Uda iritsi da eta hemendik aurrera egiten ditudan mendi irteerak bertan kokatuko ditut, argazki batekin eta mendiari eskainitako bertso edo olerki batekin. Bertso edo olerki bera mendi gaineko postontzian sartuko dut. Norbaitek arrastoari jarraitu nahi badio...

Zuen mendi irteera eta proposamenen berri ere gustura jasoko dut.

P.D. : La Lezeko txoko eder hau Etxegarate pasa eta Gasteiza bidean Egino herriaren aldamenean topatuko duzue. Natur gunearen sarreran egurrezko hitzek emango dizue ongietorria: ARABA; BIZI, ZAINDU, MAITA!

No hay comentarios:

Publicar un comentario