2009-10-07

KATEKESIA

- Ama, ez dut katekesira joan nahi.
- Joan beharra daukazu.

Atzo Hizkuntza Eskolara bidean ama-alaba batzuei entzun nizkien hitzak. Handik aurrera pentsakor egin nuen hogei minutuko bidea. Alabak katekesira joan nahi ez izateko arrazoiak zerrendatzen saiatu nintzen, zentzuzkoena berari galdetzea izango zen arren. Amak galdetu izan balio sikira.

- Jainkoarengan sinesten ez duelako.
- Elizarengan sinesten ez duelako.
- Oraindik Jainkoarengan sinesten irakatsi ez diotelako.
- Oraindik Jainkoarengan sinesten ikasi ez duelako.
- Sinestea zer den ulertzen ez duelako.
- Jainkoa ikusi nahi eta ikusten ez duelako.
- Eliza baino jolasgune askeagoak nahiago dituelako.
- Beste bi lagunekin zegoen, eta ziur aski haiekin jolasean jarraitu nahi zuelako.



Ni ez nintzen sekula katekesira joan;
ez nien sekula gurasoei katekesira joan nahi ez nuenik esan.
Joan nahi nuenik ere ez.

No hay comentarios:

Publicar un comentario